3876514569

Heavy on My Heart - Saint Clair

庭燎:

1月18日,阴雨。

究竟有多少事情没有做。

用一种辛苦的方式生活着。


Heavy on My Heart

by Saint Clair


Tick tock tick tock
嘀嗒嘀嗒
Take me back in time
愿时钟带我回到以往时光
Way back then when things were easier
那时的一切都那样简单
I should've known from the start
我从一开始就应该意识到
Where to draw the line
确定好了底线
Would have made this sorry mess a little easier
会使此类抱歉烦扰之事简单轻松些

But it weights heavy on my heart
但一丝沉重划过心上
But it weights heavy on my heart
沉重略过我的心影之上
Unsteadier now than in the past
比以往更感到不确定
I only wish to turn the other way
我也想换个方式
But that won't make it go away
但是那也无济于事
So it stays heavy on my heart
沉重依然笼罩着我的心
No peace,no release from this cage of mine
这身体牢笼之内没有片刻宁静,毫无解脱可言
I can only blame myself for that
我对此只感到无限自责
I never thought I'd ignore all the warning signs
我没有想到自己竟会忽略掉所有警告信号
But I've lived and loved
但我毕竟历经过也爱过
And paid the price for that
只是为此付出了代价
But it weights heavy on my heart
但一丝沉重划过心上
But it weights heavy on my heart
沉重略过我的心影之上
Unsteadier now than in the past
比以往更感到不确定
I only wish to turn the other way
我也想换个方式
But that won't make it go away
但是那也无济于事
So it stays heavy on my heart
沉重依然笼罩着我的心
Piece me back together now
此刻把我一片一片粘合回去吧
Bring me back to life somehow
无论如何请让我回到正常生活之中吧
But it weights heavy on my heart
但一丝沉重划过心上
Unsteadier now than in the past
沉重略过我的心影之上
I only wish to turn the other way
我也想换个方式
But that won't make it go away
但是那也无济于事
So it stays heavy on my heart
沉重依然笼罩着我的心

贡献翻译:楠瓜国

评论

热度(31)